maanantai 9. kesäkuuta 2014

In the tree

Heippa taas! :)
Sori että en ole postaillut pitkään aikaan koska on ollut ihan hirveesti juttuja joita mun on pitänyt tehdä/saada valmiiks. Mutta nyt olen vihdoinkin saanut ne vaalmiiksi :D eli olen siis laittanut Alicelle häntä varten ostetun ruskean peruukin takaisin. Olen myös vähän kustomoinut Alicen kulmakarvoja :) Eli Itshigolla on nykyyään Akemin stock peruukki ja Akemilla alunperin Itshigolle ostettu lyhyt ruskea peruukki. Mutta olen siis saanut siedttäviä kuva vaan Alicesta joten tässä postauksesa on nyt kuvia vaan Alicesta. Mutta nyt niihin kuviin!



 laatu meni päin papanoita


mäkin suo laatu...






Olin siis Ruusun kanssa kuvaamassa :)



 laatu 










 anteeksi jos oli kirjoitus virheitä! 


                                                   
 Kiitos kun katsoit! 

2 kommenttia: